lördag 22 september 2012

Veckan som gått

Nu har vi lite nedräkning - transport och flytt är bokad till 4 oktober under tiden satsar vi på promenader på tu man hand - bra för mitt ryggskott och bra för vår "hingst" Neppis att lämna brudarna liten stund varje dag med mig el Julia vid rodret och ingen annan. 
Just nu doserar vi umgänget ungefär så här  LOVE - LEADERSHIP - UNDERSTANDING (Neppe vill ju helst vara bara med tjejerna och förstår inte alltid varför det ska vara bra att gå ifrån alla snyggingar!?!?!) 

När vi är ute och går tränar vi på att gå på läskiga brädor och plankor oxå och hoppas på att lastningen inte ska bli alltför långdragen....

Stallmys på kvällarna och mornarna har vi oxå förstås! Evve flätade både pannlugg och man och inte ser han så värst hingstig ut i blå rosett ;) Borde kanske skaffa en spegel till herrn ;)
Frukost i stallet, Neppis och jag tog en morgonpromenad och sen gav sig 2 av damerna ut på en snabb ridtur och Neppis och jag håller Mystique sällskap. Jag dricker kaffe och Neppis äter aspbarkspellets och mineraler hans nya favvo! Sen blir det regntäcke på och ut i blötan igen! Det finns inget stopp på vätan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar